poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Ogłoszenie

Zawieszam bloga. Przestaję pisać to fanfiction.
Dlaczego? Przede wszystkim ogranicza mnie to, że bohaterka jest polką a chłopcy istnieją tu jako zespół. Pomysł, że tata dostaje prace, cała rodzina przenosi sił do Londynu, a bohaterka poznaje One Direction jest zbyt banalny. Zaniedbywałam trochę to opowiadanie i to tez mi się nie podoba.
Uwaga, dla zainteresowanych (mam nadzieje, ze jeszcze ktoś taki tu jest), chciałabym kiedyś napisać nowe fanfiction, które umieściłabym na tym blogu. Bardzo lubię pisać i chciałabym się w tym zakresie rozwijać, wiec jak tylko wymyślę coś, co wyda mi się wystarczająco dobre, znowu zacznę pisać. Mam już jakieś niewielkie pomysły, myślę, ze wykorzystałabym tez kilka rzeczy, które miały być  tym opowiadaniu, ale niestety do nich nie doszłam. Jeśli znowu będę pisać, podejdę do tego rzetelniej i postaram się znacznie częściej dodawać rozdziały,  przede wszystkim zacznę je dodawać jak będę mieć już kilka gotowych. Nie obiecuje, że coś napisane przeze mnie jeszcze tu się pojawi, ale naprawdę mam szczere chęci żeby tak było :)
Tyle miałam tu napisać, ale jakoś mi wypadło z głowy.  To chyba tyle :)
OGROMNIE DZIĘKUJĘ TYM, CO BYLI TU ZE MNĘ PRZEZ TE 10 ROZDZIAŁÓW, ALBO CHOCIAŻ PRZY JEDNYM Z NICH <3 DZIĘKUJĘ ZA PRAWIE 4,5 tys. WYŚWIETLEŃ! ZA KAŻDY KOMENTARZ, BO TO NAPRAWDĘ PRZYSPARZAŁO MI WIELE RADOŚCI I DODAWAŁO OCHOTY DO PISANIA :') BARDZO TO DOCENIAM I PRZEPRASZAM ŻE ZAWIODŁAM.

Mam nadzieje do kiedyś :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz